wtorek, 10 maja 2016

SEN O WARSZAWIE

Warszawa -  miasto jedyne w swoim rodzaju, pełne inspiracji i wspaniałych ludzi. 

Osoba, która mieszka w Warszawie od urodzenia, nigdy nie doceni jej tak, jak osoba pochodząca z małego miasteczka. Ten sam kraj, ta sama narodowość, jednak od razu zauważyć można inną mentalność oraz inne podejście do życia i otaczającego nas świata. Każdy żyje swoim życiem, ma swój oryginalny styl i może być w stu procentach sobą. Inność i oryginalność traktowane są jako atut - w małych miastach wyróżniająca się z tłumu osoba musi zmagać się z dyskryminacją oraz z zawistnymi spojrzeniami innych. Takie zachowania sprawiają, że ludzie nie pokazują prawdziwego JA, lecz przybierają maski, aby przypodobać się innym lub najzwyczajniej w świecie, aby  mieć święty spokój.


Do Warszawy pojechałam w celu spełnienia jednego z moich największych marzeń!

Wzięłam udział w konkursie, w którym wygraną była kolacja w restauracji PAUL POLSKA w Warszawie z Macademian Girl. Ten moment, w którym dowiadujesz się, że masz szansę spotkać się ze swoją największą inspiracją? BEZCENNY! Nie da się tego opisać żadnymi słowami, trzeba to po prostu przeżyć. Jak to zawsze bywa w moim przypadku, nie obyło się bez stresu. Jak to będzie? A co jeśli..? Ostatecznie - YOLO, JADĘ! Przed przybyciem Tamary miałam trochę czasu na zapoznanie się z resztą zwycięzców - już wtedy wiedziałam, że nie mam się czym martwić. Świetni i ciekawi ludzie z pasją, każdy inny, cudowny i jedyny w swoim rodzaju. 


F I N A Ł O W A  K O L A C J A
To właśnie dzięki takim spotkaniom można poznać jaką osobą naprawdę jest postać, którą znamy tylko i wyłącznie z internetu. W wielu przypadkach można się niestety niemile rozczarować, a w niektórych pozytywnie zaskoczyć. U mnie było to coś więcej niż pozytywne zaskoczenie, a bardziej - jeszcze większa fascynacja. Dwugodzinna kolacja w towarzystwie Tamary zleciała jak z bicza strzelił, ciągle mi mało. Zastrzyk pozytywnej energii, uśmiech na twarzy, motywacja do dalszego działa oraz wiara w spełnianie dalszych marzeń. To niesamowite, ile dać nam może jedna osoba i jak wpłynąć na nasze myślenie i podejście do życia. Cudowna osobowość, kolorowy ptak, lek na wszystkie smutki - moja chodząca inspiracja.




07-09.05.2016
Raj dla młodego dziennikarza!
W ciągu niecałych trzech dni miałam okazję spotkać również zwyciężczynię 4 edycji Top Model - Osi Ugonoh, Jessicę Mercedes, Justina Kirchschnera, Igora Rądlewskiego, Ravgora, Łukasza Jemioła, dziewczyny z kanału BEKSY, Kasię Tusk, ekipę z Eski.tv wraz z Lady Niną.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz